2024-05-09@08:28:46 GMT
۱۴۷ نتیجه - (۰.۰۶۱ ثانیه)
«اخبار بازي هاي رايانه اي خارجي»:
بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب
خبرگزاری آریا - بنمایندگان مردم در مجلس مقرر کردند که عوارض 10 درصدی بازیهای رایانهای خارجی صرف حمایت از توسعه بازیهای داخلی شود.به گزارش سرویس سیاسی آریا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال...
یک عضو هیئت مدیرۀ بنیاد ملی بازیهای رایانهای دربارۀ عملکرد، تحولات، نظارتها و مقررات تازهای که این مجموعه طی یکسال اخیر در حوزۀ سرگرمیهای دیجیتال و بازیهای رایانهای ایجاد کرده است، میگوید. رصد کردنِ فروشگاههای عرضۀ بازی، فیلتر کردنِ بازیهای خارجیِ غیرمجاز، تحوّلاتی در اداره کل ارشاد استانها برای نظارت بر سرگرمیها، اعطای وام به...
طبق آخرین اسناد منتشر شده از سوی سایت تحلیلی و آماری استاتیستا بیش از ۳.۲۴ میلیارد گیمر در سراسر دنیا وجود دارد که از این تعداد بیشتری میزان کاربران بازیهای رایانهای در آسیا و پس از آن اروپا، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی زندگی میکنند. پراکندگی و جمعیت بالای گیمرها در اقصی نقاط جهان موجب...
سرپرست معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازیهای رایانهای گفت: حوزه نظارت بر بازیهای رایانهای همواره با چالشهایی همراه بوده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست هماندیشی میان سرپرست معاونت نظارت بنیاد ملی بازیهای رایانهای با برخی از معاونان سابق آن با هدف مدیریت دانش عرصه نظارت و هدایت فرهنگی...
مدیر بخش نوجوان و سرگرمیهای دیجیتال گفت: سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان گردش مالی بازیهای رایانهای در کشور است که سهم بازار بومی کمتر از ۱۰ درصد است و از طرف دیگر دنیای غرب با محتوای تاریخ اسلام و سبک زندگی ایرانی یا مقاومت محصولی تولید نمی کند و حتی آن را...
سخنگوی دولت گفت: سرمایهگذاری گستردهتر در تولید بازیهای داخلی از منبع مالیات ۱۰درصدی بر بازیهای خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱ است. به گزارش ایران آنلاین، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در صفحه توییتر نوشت: رشد تولید بازیهای رایانهای ساخت ایران و حضور فعالانه جوانان ایرانی در بازارهای جهانی با...
سخنگوی دولت گفت: سرمایهگذاری گستردهتر در تولید بازیهای داخلی از منبع مالیات ۱۰درصدی بر بازیهای خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱ است.به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: رشد تولید بازیهای رایانهای ساخت ایران و حضور فعالانهی جوانان ایرانی در بازارهای جهانی با کمک دولت مردمی شتاب...
سخنگوی دولت گفت: سرمایهگذاری گستردهتر در تولید بازیهای داخلی از منبع مالیات ۱۰درصدی بر بازیهای خارجی، اولین قدم حمایتی دولت در بودجه ۱۴۰۱ است. به گزارش برنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در صفحه توییتر نوشت: رشد تولید بازیهای رایانهای ساخت ایران و حضور فعالانه جوانان ایرانی در بازارهای جهانی با کمک دولت مردمی شتاب...
ایتنا - دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ضرورت حکمرانی فعال در بازی های رایانهای گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد از بازی ها خارجی در کشور و سخت افزارها ۱۰۰ درصد خارجی است. سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در نخستین نشست از سلسله نشستهای «حکمرانی و بازی های...
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به ضرورت حکمرانی فعال در بازی های رایانه ای گفت: در حال حاضر ۹۵ درصد از بازی ها خارجی در کشور و سخت افزارها ۱۰۰ درصد خارجی است. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در نخستین نشست از...
طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، توسعه فضای کسب و کار در بازی های رایانه ای دارای الزامات متعددی است که در این گزارش به این الزامات می پردازیم. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرگزاری تسنیم «پرونده حکمرانی فضای مجازی»؛ امروزه بازیهای رایانهای بهمثابه یک صنعت و بستر جدید کسب و کار، خلق ثروت،...
اعتماد به نفس کاذب، خودکشی و خشونت رهاورد دنیای رنگین بازیهای دیجیتال/ بازار پرسود و فایدهای که رها شده است
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،تعاریف متفاوتی از بازیهای رایانهای یا موبایلی که البته این روزها بسیار رواج پیدا کرده مطرح شده است. شاید بتوان گفت بازی رایانهای یا بازی کامپیوتری نسخه پیشرفتهتر همان بازیهای ویدیویی است که زمانی روی کنسول بازی ویدیویی یا دستگاه آرکید انجام میشد و این روزها به رایانههای شخصی...
به گزارش خبرنگار مهر، بازیهای ویدئویی همچون رقابتهای ورزشی میتوانند مخاطب یا تماشاگر انبوه داشته باشند، کسانی که از طریق ارتباطهای آنلاین یا تلویزیونی رقابت پرهیجان یک بازی ویدئویی را تماشا میکنند. همچون هر پدیده پرمخاطب دیگری، بازیهای ویدئویی نیز میتوانند از ظرفیت تجاری و سیاسی رسانه خود بهره ببرند. برگزاری رویدادهای مربوط به رقابتهای...
مسئول تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی گلستان گفت: مطمعنا کیفیت بالا، قیمت مناسب، داستان منسجم و جذاب بازی سفیر عشق میتواند مورد استقابل پرشور کاربران داخلی و خارجی قرار بگیرد و رکورد فروش بازی ایرانی قطعاً شکسته خواهد شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ محمد...
فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟|بازیهای رایانهای خارجی؛ ابزاری برای تحریف واقعیت/ محتوای اصلی بازیهای پرفروش دنیا چیست؟
بازی های رایانه ای خارجی، ابزاری برای تحریف واقعیت و ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی به شمار می روند. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم«پرونده حکمرانی فضای مجازی»؛ بازی های رایانه ای از جمله ابزارهای پرنفوذ هستند که به خاطر تأثیرگذاری بالا و جذابیت فوق العاده، کودکان و...
ضرورت توجه به حکمرانی فضای مجازی در بازی های رایانه ای/ بازار بازی های رایانه ای در اشغال شرکت های خارجی
طبق آمار، سهم بازی های رایانه ای در بازار ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که قسمت عمده آن یعنی حدود ۹۵ درصد به بازی های خارجی اختصاص دارد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم«پرونده حکمرانی فضای مجازی»؛ یکی از اهم موضوعات در مساله حکمرانی فضای مجازی ایران، مباحث...
خبرگزاری مهر _گروه فرهنگ: صنعت بازیهای ویدویی، صنعتی ۶۰ ساله است که در طی سپری شدن این سالها، در زمینههای مختلفی رشد کرده و امروزه یکی از سود آورترین صنعتها محسوب میشود. چنین صنعتی مطمئناً دارای جایگاههای شغلی متعددی است که هر کدام از جایگاهها و پستهای شغلی در نوع خود دارای گرایشهای متفاوتی هستند و...
یک بازیساز رایانهای معتقد است که هنوز راه زیادی در رقابت با بازار خارجی داریم، ولی اگر بازیهای ایرانی گیم پلی جدیدی داشته باشند میتوانند امید به موفقیت در بازار خارج را داشته باشند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی رجبی، بازیساز رایانهای از حدود سال ۸۵ وارد این عرصه شده و در ابتدا...
به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رجبی، بازیساز رایانهای از حدود سال ۸۵ وارد این عرصه شده و در ابتدا به قصد ساخت بازیهای کوچک pc فعالیت داشته است ولی در ادامه به سمت بازیهای موبایلی رفته است. بازی ماشین آنلاین همان طور که از اسمش مشخص است یک بازی سبک رانندگی است که قسمت اصلی...
مدیرعامل انجمن سواد رسانهای ایران گفت: در حوزه بازی های رایانه ای، هنوز به تأمین 5 درصد از نیاز خودمان هم نرسیدهایم و 95 درصد از نیاز ما را بازیهای خارجی تأمین میکنند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمرتضی موسویان مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در برنامه گفتوگوی اجتماعی با موضوع...
مدیر ارتباطات با بخش خصوصی مرکز ملی فضای مجازی گفت: دسترسی آسان به بازیهای خارجی، یکی از دلایل استقبال این بازیها است؛ شرکتهای سازنده بازیهای خارجی بهترین نیروی انسانی ممکن را در اختیار داشته و کیفیت بالای محصول و حجم محتوای تولید، نتیجه سالها تجربه آنها است. به گزارش خبرنگار ایمنا، صنعت بازیهای رایانهای در...
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در استوری صفحه اینستاگرامی خود، از قطعی فیبر نوری و ضعیف شدن پینگهای بازیهای رایانهای خبر داد. آذری جهرمی در این خبر به گیمرهای ایرانی، تعمیر فیبرنوری را مشروط به توافق با طرف خارجی...
به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع عصر شنبه در دیدار اعضای شورای فرهنگی عمومی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: در استان مازندران ۷۳ جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستانهای استان برگزار شد و ۱۱۷ موضوع را دستور کار جلسه قرار دادیم. وی مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی، تجلیل از مفاخر استان، طرحهای...
اشتغالزایی 60 نفره 2 کارآفرین البرزی با اپلیکیشن و بازیهای رایانهای/ دست نیاز کشورهای خارجی به سوی کرج دراز شد/ پتک تولید ملی نسل جوان بر سر تحریم
علی پور جعفر و عماد حجازیان دو جوان 25 ساله البرزی هستند که توانسته اند در حوزه برنامه نویسی، طراحی وب سایت و نرم افزار، با تولید بازی های رایانه ای، اپلیکیشن و ... قریب به 60 نفر را به اشتغالزایی برسانند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛...
تولیدکننده بازیهای رایانهای ایرانی با اشاره به افزایش استقبال از بازهای رایانهای داخلی، گفت: خیلی از بازیهای رایانهای خارجی که در بازار عرضه میشود مغایر بافرهنگ ایران و اسلام است و آسیبزا هستند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خیراندیش تولید کننده بازی های رایانه ای ایرانی در گفتگو با خبرنگارقم...
فروش رسمی بازیهای مستهجن خارجی در بازار ایران/ دیجیکالا با چه مجوزی بازی رایانهای توزیع میکند؟ +عکس و فیلم
متأسفانه در دوران مدیریت جدید بنیاد ملی بازیهای رایانهای، این وظیفه حساس و خطیر به صورت آشکار کنار گذاشته شده و فرآیند نظارت بصورت سیستماتیک از رویههای رسمی حذف شده است. سرویس فرهنگ و هنر مشرق - متاسفانه در چندین سال گذشته، بازیهای خارجی (وارداتی) به صورت بیوقفه، بدون نظارت سازمانی و به صورت گسترده...
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در صحن علنی امروز (چهارشنبه، 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در توضیح سوال خود از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به نمایندگان گفت: بازیهای رایانهای تأثیر زیادی در شکلگیری شخصیت آیندهسازان کشورمان دارد و این...
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به اینکه کودتای فرهنگی در کشورمان رخ داده است، گفت: متأسفانه ۸۶ درصد بازار بازیهای رایانهای در اختیار خارجیها است. به گزارش خبرگزاری شبستان، «نصرالله پژمانفر»، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 18 مهرماه) مجلس شورای اسلامی...
به گزارش «نماینده» علیرضا ابراهیمی درباره وضعیت کیفی بازیهای رایانه ای در کشور، گفت: ۲۵ میلیون نفر بازیکن رایانهای در کشورنیازمند ارائه تولیدات ملی درشرایطی هستندکه بخش خصوصی انگیزه لازم را برای حضوردر این عرصه بسیار تاثیرگذار فرهنگی به طریق جامع را ندارند. نماینده مردم رامیان درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنوع تولید بازیهای رایانهای...
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید مرتضی موسویان در نشست خبری پنجمین جشنواره ملی بازیهای رایانهای در کرمان گفت: جشنواره ملی بازیهای رایانهای جشنواره شناخته شدهای است و چهار دوره توسط مرکز فناوری اطلاعات وزارتخانه برگزار شده و با توجه به اینکه استان کرمان ظرفیت بالایی دارد و استعدادهای بسیار خوبی در اینجا وجود دارد، از امسال...
به گزارش ایرنا، سید مرتضی موسویان روز شنبه در نشست خبری پنجمین دوره جشنواره ملی بازی های رایانه ای خلیج فارس افزود: مهاجرت از فضای حقیقی به مجازی از بازی های رایانه ای آغاز شده و از این طریق انتقال دانش و ادبیات انجام می گیرد.وی با بیان اینکه بازی واسطه ما و دنیای مجازی...
تهران- ایرنا - مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران با حمایت مالی یک شرکت آلمانی خبر داد. به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا،حسن کریمی قدوسی روز سه شنبه در نشست خبری همایش و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه...
به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دومین رویداد آموزشی تجاری بازیهای رایانهای تهران (تی جی سی) صبح امروز سهَشنبه ۲۹ خردادماه در بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار شد. حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در آغاز این نشست به اهداف برگزاری رویداد تیجیسی پرداخت و گفت: از همان دور اول برگزاری سه هدف...
چند سالی است که دست بازیهای خارجی در بازار ایران بازتر است و بازی ساز ایرانی در رقابتی نابرابر به نبرد قولهای خارجی میرود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنیاد ملی بازیهای رایانهای با مصوبه مجلس شورای اسلامی طرحی را آغاز کرده است که به واسطه آن تمام کسانی که بازی خارجی در...
حسن کریمی قدوسی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بازیهای رایانهای خارجی از این پس برای انتشار در داخل کشور باید پروانه نشر داشته باشند و ۱۰ درصد از عوارض فروش آنها به حساب خزانه داری کل کشور واریز شود و این عوارض صرف حمایت از صنعت بازی سازی در داخل کشور...
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد حاجیمیرزایی با بیان اینکه یکی از تفاوتهای جشنواره امسال این است که تیم داوری بینالمللی که سال گذشته هم حضور داشتند، خیلی جدیتر وارد شدند، افزود: ما ۱۴ داور داخلی داشتیم که از بازیسازان بودند و در زمینه کاری خود خبره محسوب میشوند...
به گزارش خبرنگار ایکنا؛ نشست خبری دومین دوره نمایشگاه و همایش بینالمللی Tehran Game Convention ۲۰۱۸ صبح امروز، هفتم اسفند ماه با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای، سالومه اشتری مدیر پروژه و مهرداد آشتیانی مدیر پروژه سابق این رویداد در محل سالنهمایشهای بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار شد. کریمی در...
میزگرد اخذ عوارض از بازیهای رایانهای خارجی/ بخش سوم احتمال تغییر قانون عرضه رایگان بازی خارجی در سایتهای دانلود/ اخذ هولوگرام برای بازی آنلاین رایگان هم الزامی شود
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، موضوع اخذ عوارض از بازیهای رایانهای خارجی به عنوان مهمترین خبرهای این روزهای صنعت بازی خبرساز و چالش برانگیز شده است. فارس تلاش کرد با برگزاری میزگردی ابعاد مختلف این تصمیم را برای نخستین بار از نگاه تمامی ذینفعان یعنی کاربر، بازی ساز، مارکت و حاکمیت بررسی و ترسیم کند. در...
حمایت از بازیسازان رایانهای داخلی با دریافت عوارض از واردات نمونه خارجی/باید نمونههای بومی ساخته شود
میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتوگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با بازیهای رایانهای خارجی داشتن یک جایگزین بهتر است، گفت: باید بازیهایی بهتر، بومیتر و براساس فرهنگ کشورمان ساخته شود. وی ضمن تایید دریافت عوارض از ورود بازیهای رایانهای خارجی به کشور اظهار کرد:...
عضو هیئترئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد بنیاد ملی بازیهای رایانهای، گفت: چندین سال از زمان تشکیل بنیاد ملی بازیهای رایانهای میگذرد اما این بنیاد در توسعه این محصولات کوتاهی کرده است. ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ استانها سمنان نظرات به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود به نقل از دفتر نماینده مردم...
شاهرود - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: مشکلات بازیهای داخلی اعم از تکنولوژی بهروز و اقبال مخاطب با ایجاد سدهایی مانند در نظر گرفتن عوارض برای بازیهای خارجی برطرف نمیشود. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی شاهرودی با...